Kettlebell WOD – mini pentathlon


kettlebell-gyakorlat-mini-pentathlon-privategymhuMindegyik kettlebell gyakorlat két percig végzendő, két girjával (kivéve a szakítást), közötte 30 másodperc pihenő. 3 kör, a körök között 3 perc pihenő:

  1. Dupla Swing
  2. Dupla Clean
  3. Dupla Clean & Press vagy hosszú ciklus
  4. Dupla nyomás vagy lökés
  5. Szakítás (lehetőleg egy kézváltással). 

Pontszám számolás: jegyezd le az ismétlésszámokat minden gyakorlatnál, minden körben, ás átlagold a hármat. Add össze az öt gyakorlat pontértékét, majd szorozd meg a girja súlyával (csak egyszer vedd), a kapott számot oszd el a testsúlyoddal.

A mi eredményeink: Sanyi 22.2 pont (12 kg girja, 86 kg), én 40.6 pont (16 kg girja, 70 kg). Próbáld ki a tesztet és írd meg kommentben, hány pontot sikerült elérned!

Ha szeretnél kipróbálni ilyen és ehhez hasonló gyakorlatokat, csatlakozz csoportos kettlebell edzéseimhez hétőn és pénteken a BSK Cross Fightban, ha nem jó az időpont, gyere személyi edzésre! Jelentkezz bátran!

    A *-al jelölt mezők megadása kötelező!

    Név *

    Email cím *

    Telefonszám *

    Megjegyzés

    Megjegyzés hozzáfűzése

    Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük